candidats ancians e actuals

Publié le par Agach occitan

 

Jacques Chirac lançava en 2009 sorosoro.org per salvar las lengas raras. Es ben mas cal èstre realista sus la situacion deplorabla de las lengas occitana, catalana, etc. en França.

 

Es ben de presicar per exemple per la diversitat eco-linguistica al Canada entre anglofònes e francofònes, mas en França, entendem degun dins la classa politica actuala ò passaa que s'exprima positivament sus...

 

Dins lo discors de Marselha dal 19 de febrier 2012, M. Sarkozy s’es oficialament prononçat còntra la ratificacion de la Carta europèa de las lengas regionalas ò minoritàrias dal Conselh de l’Euròpa : « Quand on aime la France, on ne propose pas de ratifier la charte des langues régionales et minoritaires qui n’a pas pour but de faire vivre les langues régionales mais de reconnaitre des droits linguistiques à toutes les minorités et de les placer sous le contrôle d’une Cour européenne qui jugera sans tenir compte de notre histoire nationale et de notre tradition républicaine. »

Manca plus que de mesclar laïcitat, comunautarisme a la question per crear la confusion... e subretot ren far e laishar morir aicestas lengas.

Pour être informé des derniers articles, inscrivez vous :

Commenter cet article